poniedziałek, 3 lutego 2014

GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA

Dzisiaj zrodził mi się całkiem fajny pomysł. Mam taką nadzieję ;) 
Postaram się pokazać przy pomocy fotografii jakim atrakcyjnym miasteczkiem jest Jaworzyna Śląska. 
Ten post będę systematycznie uzupełniał w zdjęcia które będą przedstawiały gminę Jaworzyna Śląska w sposób interesujący i wyszukany. Takie inne spojrzenie na otaczającą nas rzeczywistość. W życiu codziennym możemy nie dostrzegać tego co nas otacza w sposób atrakcyjny. Mam nadzieję ze ten projekt się przyjmie :)



  • 1.                                                           
Dzisiaj na początek zdjęcie wczorajszego zachodzącego   słońca widzianego na drodze do Czech z Jaworzyny Śląskiej :)





  • 2.                                                           
Kolejne zdjęcie to charakterystyczny budynek przy ulicy Wolności w którym mieści się nasz posterunek Policji  ;) 



  • 3.                                                           
4 Luty. Piękny ale jakże mroźny poranek. Wschodzące słońce jednak dostatnio wynagrodziło to moje chwilowe oziębienie. 
A o to efekty wczesnego wstawania. Widok na wschodzące słońce z polnej drogi prowadzącej na żwirownię od strony ulicy Świdnickiej. Miłego oglądania :)












  • 4.                                                                                               
Okolice naszej "Żwirowni" ciąg dalszy.  :)










  • 5                                                            
Poranek 7 lutego :) widok na osiedle domków od strony ul. 1go maja.





  • 6                                                      
Dzisiejszy zachód tj. walentynkowy zachód :) widziany z mojego okna.
Zbyt dobrego widoku to nie mam, no ale cóż dobre i to ;)


Pozdrawiam.

Zachód słońca w Jaworzynie Śląskiej




  • 7                                                      
Nasza "żwirownia" coraz mniej już przypomina mi tą naszą starą żwirownię, na której spędzało się większość czasu na wakacjach. :)
Teraz to za bardzo nie ma się gdzie rozłożyć ehhh.
Ale za to na zdjęciach się prezentuje znakomicie :) 

Żwirownia Jaworzyna Śląska

Żwirownia Jaworzyna Śląska

Żwirownia Jaworzyna Śląska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że poświęciłaś/eś swój cenny czas na zapoznanie się z moimi zdjęciami. Jestem wdzięczny za zostawianie każdego komentarza który ich dotyczy :)

Jednocześnie chcę przypomnieć że kopiowanie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione.

Dziękuję i pozdrawiam