sobota, 10 maja 2014

SŁOWIAŃSKI JEDWAB

Zapowiedź wczorajszego pokazu pod tytułem "Słowiański Jedwab" Estery Grabarczyk.
Już za niedługo pełna fotorelacja z tego jakże pozytywnego wielkiego wydarzenia.
Esterko zrobiłaś mega pozytywne wrażenie. Wszystkie dziewczyny spisały się na medal.
Wszyscy, włącznie zemną są pod ogromnym wrażeniem. :)
Potrzymam jeszcze Was troszkę w napięciu ;) ale już niedługo będzie cały fotoreportaż. 
Słowiański Jedwab przeszedł moje oczekiwania a owacje na stojąco potwierdzają moje słowa.
Esterka jesteś wielka :) Z pozdrowieniami dla całej szalonej ekipy :D 

kontrastowe.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że poświęciłaś/eś swój cenny czas na zapoznanie się z moimi zdjęciami. Jestem wdzięczny za zostawianie każdego komentarza który ich dotyczy :)

Jednocześnie chcę przypomnieć że kopiowanie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione.

Dziękuję i pozdrawiam