czwartek, 13 lutego 2014

SESJA NARZECZEŃSKA - PRZEDŚLUBNA KAROLINY I MICHAŁA

Dzisiaj do zaprezentowania mam sesję narzeczeńską która została wykonana w formie podziękowań specjalnie dla rodziców Karoliny i Michała. 

Sesja narzeczeńska może być wykonana w dowolnym miejscu przez Was wybranym. U mnie u Was czy gdziekolwiek chcecie. Dla mnie nie ma ograniczeń. ;) Plener narzeczeński jest świetną pamiątką na pokolenia, jak i może być fajnym 
pomysłem na prezent dla rodziców. 

ZAPRASZAM    :)                                            


Sesja narzeczeńska Świdnica
Sesja narzeczeńska Świdnica


Sesja narzeczeńska Świdnica

Sesja narzeczeńska Świdnica





Sesja narzeczeńska Świdnica


Sesja narzeczeńska Świdnica
                                                        


2 komentarze:

  1. energetycznie i kolorowo, a ile miłości wokół :) Zdjęcia super!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Pozdrawiam gorąco ;)

      Usuń

Dziękuję że poświęciłaś/eś swój cenny czas na zapoznanie się z moimi zdjęciami. Jestem wdzięczny za zostawianie każdego komentarza który ich dotyczy :)

Jednocześnie chcę przypomnieć że kopiowanie moich zdjęć bez mojej zgody jest zabronione.

Dziękuję i pozdrawiam